19/11/2015

मिलन मा रोपिएका फुलहरु

आदित्य लिम्बू
मिलन मा रोपिएका फुलहरु

, बिछोडमा ओइलाउन सक्छन । त्यस्तै मिलन मा कोरिएका पानाहरु, बिछोडमा पल्टिन सक्छन । जीवन एउटा यस्तो सफर हो, जसमा बिभिन्न मोडहरु आउन सक्छन । समय यस्तो अमुल्य चिज हो, जसलाई उपयोग गर्न संघर्ष गर्नु पर्छ । दुखेको मुटुलाई म अरु कति दुखाउ भन्नलाई साह्रै गार्हो परेको छ मन को ब्यथा कति मनमै लुकाइ राखुभन्नलाई डर लागिरहेको छ प्रफुस्ट पार्न आट त गरेको थिए तर उसको सामु प्रकट गर्न सकिन मनको ब्यथा मनमै राख्दिन भनेको थिए तर समय ले निकै लामो फड्को मारी सकेछ तिमी मेरो नजर् बाट टाढा हुन सक्छौ, तर मेरो धद्कन बाट सक्दैनौ तिमी मेरो सामुबाट टाढा हुन सक्छौ, तर मेरो सम्झाना बाट सक्दैनौ हुन सक्छ म तिम्रो लागी केही होइन, तर तिमी मेरो लागी everything..... भगवान सग एक फुल मागे, तर वाहाले एउटा बगैचा नै दिनुभयो भगवान सग एक थोपा पानी मागे, तर वाहाले समुन्द्र नै दिनु भयो भगवान सग एक सच्चा मित्र मागे, तर वाहा ले तिमीलाइ दिनु भयो मात्र तिमीलाइ ............

No comments: